tisdag 23 oktober 2012

Skönheten (kommer inifrån)

Att bli fit inför den 30:e ha gått sådär, men hoppet finns kvar!


Annars har det hänt lite sedan jag skrev sist ohoho spännande, eller hur?

Bland annat har J och jag bakat "Golden Beer Cupcakes with beer-frosting". Inte det godaste jag ätit men helt ok särskilt om man gillar öl och bacon

Jag har också gjort något jag velat göra under flera flera år, ända sedan jag såg Nigella göra det på TV. Nämligen fritera Bounty (och Snickers!), det var gott men nästan godare att inte fritera. Sedan gick S lös på fritösen och friterade gud vet vad, allt mellan lök, sallad och grönkål

Jag har också hållt i min första kurs själv. Det gick helt ok, alla överlevde och alla verkade nöjda. Visst det blev någon komplikation här och där men inget som inte gick att lösa på något sätt. Nästa gång är på torsdag så håll tummarna för mig då


Idag har jag faktiskt varit sjuk feber och lite förkyld men imorgon ska jag nog vara back on track igen.


Helgen som kommer är redan fullbokad med Högskoleprov, 3-års kalas och sista redigeringen av vår film.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar