måndag 1 oktober 2012

Kreuzberg

Hmm...

Många random tankar, lite skryt och lite självinsikt.

Gud jag vill så gärna tatuera mig!! Jag vet inte var det kommer ifrån. Men antingen på axeln (över min vita fläck) eller på höften (där den inte syns så väl). Helst skulle jag vilja tatuera in en fjäril eller en stjärna eller kanske en liten val? Haha känns som om jag måste tänka vidare på det här (och läsa på och avskräcka mig själv lite).

Vår film är såå bra. Jag menar det. I love it. Jag får alltid en underlig känsla i magen när jag kollar på den. Fast en bra liksom. De är duktiga de där skådespelarna.

Sedan måste jag sluta med allt onyttigt. MÅSTE. haha eller i alla fall dra ned på det.


Kreuzberg av Bloc Party har gått på repeat idag. Lyssna på den, blunda och bara följ med.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar