onsdag 10 oktober 2012

glee - everytime

Ibland snubblar man men lyckas hålla balansen. Ibland ramlar man men kan resa sig igen. Ibland faller man platt, hårt, mot asfalt. Men det man ska göra då är att resa sig, borsta bort dammet, skratta åt att man vågade och gå vidare.



Livet är som att falla platt. Som tur är har jag familj, vänner och släkt som är där och hjälper mig komma upp. Varje dag klarar jag att ta mig upp en bit till.

Jag vet att alla tjatar om det överallt YOLO! men seriöst jag lever en gång, jag behöver inte ursäkta mig för knäppa saker jag gör eller umgås med människor jag inte tycker om. Det borde inte du heller göra. Du är värd att leva ditt liv som du vill :)


Hade inte tänkt skriva om det här men mina tankar ville annat.

Hörs någon annan dag med skvaller om mitt liv, spännande! ;)


Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar