tisdag 25 januari 2011

Both Sides Now

Har pluggat biologi utan att öppnat boken ska göra det nu för sedan blir det ja vad blir det jo det blir COUGAR TOWN och sedan The Middle, weiii!! :D

Jon sa inget om min dikt blev nästan lite besviken... haha fast han plågade oss genom att översätta en engelsk dikt på en sida och sedan skriva ner hela på tavlan (vilket kunde ha tagit 10 min men vi skulle diskutera vilken översättning som var den bästa, riktigaste zzzzzzzzzzzz......), och här kan du andas om du läser denna text högt vilket jag iochförsig inte förstår varför du skulle göra men ja här var det luft typ.


Jag kanske ska börja dra ned på kaffet...


Amanda min kära vän och granne är helt underbar. Vi träffades på väg till bussen och då tänkte jag att ouh jag är trött och osocial men hon skulle ta ett power nap på bussen. Jag hänkade på och sov typ halva bussresan vilket var nice. Har ingen aning varför någon skulle vilja veta detta men jag tänker fortsätta skriva ändå HA!

Har läst ut min bok men fortsättningen fanns inte i skolbibblan AHHH!! men det är lugnt har börjat läsa en ny bok Borta Bäst, åhh den är så jag vet inte gripande och jag fick en sådan där känsla "JAG SKA FÖRÄNDRA VÄRLDEN".

Imorgon börjar då mitt nya liv som superhjälte en version av Superman/Batman/Catwoman/Kick-Ass/Spiderman och Wonderwoman.

Puss hej

2 kommentarer:

  1. får jag flyga på din rygg då? :D <3

    SvaraRadera
  2. haha, jag läste faktiskt halvhögt av någon anledning XD hahaha

    men ja, älskar sista meningen - det låter liksom totally awesome! :D
    (och i hemlighet brukar jag tänka ibland att jag är alla de där sakerna, fast jag utför inte direkt några spännande stordåd jag försöker mest att utstråla total cooolishness, haha)
    <3

    SvaraRadera