måndag 24 januari 2011

Build me up buttercup

2 av 3 flaskor hemma igen


Idag skrev vi dikter på engelskan. Jag skrev den bästa dikten jag någonsin gjort. Det säger ju inte så mycket. Men nu när jag kom hem upptäckte jag att min smarta dikt mest är förvirrande (inte för mig men för alla som kan tänka typ).


Build me up buttercup sjunger de och inte fill me up buttercup. Nu kommer Jon vår rädde lärarpraktikant förstå ännu mindre av min dikt. Jag tycker nästan synd om honom men bara nästan. Det var han som tyckte att vi skulle skriva dikterna, på en kvart, enskilt. Hah känn på den Jon! Är det en så rolig uppgift nu?

Annars var detta dagen då jag glömdes bort, inte särskilt kul att sitta på en bänk i skolan i en timme. Bubble Town höll mig iochförsig sällskap. Men i min värld krävs det muffins för att bota en sådan dödssynd.

Puss hej

2 kommentarer:

  1. haha, puss på dig sötaste! jag vill såå läsa din dikt sen asså! XD <3

    och duuu, glöm inte vårt hemliga brev! ;) hahahah <3

    SvaraRadera
  2. i mina ögon kommer du aldrig glömmas bort <3

    SvaraRadera