tisdag 11 januari 2011

This is a part of me

Sitter och lyssnar på min Happy lista, väldigt glad faktiskt :D

Nu tänkte jag bli lite personlig så om du tycker sådant är jobbigt blunda... nu ;)

Jag gillar inte min klass. Missförstå mig inte nu folket är supertrevliga och jättebra people men jag saknar den där känslan av att kunna prata med alla. Vissa dagar finns den där men andra dagar undrar jag vad jag skulle säga till en klasskompis jag inte sagt ett ord till på 1,5 år. "Tja, hur är läget?"

Men de är inte deras fel, jag skulle kunnat från början tagit kontakt med alla. Det är ju min förlust.

Ja jag får väl börja imorgon, men blyg Hanna kommer gärna fram särskilt vid den här tiden i månaden...


Solly, solly för detta inlägg men underbart att få skriva av mig lite...

Puss hej

och öppna ögonen

3 kommentarer:

  1. men vilken tur att du har mig och iaf fyra andra som du kan berätta allt för om du känner för det :D weee löööv yooou!! <3<3

    SvaraRadera
  2. fina du <3
    vi finns här and i hope you know it! ALLTID <3

    och steg nr ett för blyga Hanna är att sluta be om ursäkt för sina inlägg! det är DIN blogg :D och du har all rätt att skriva precis vad du vill (eller ja, det finns väl gränser men du hajjar?^^)

    så fortsätt skriv, jag läser även om jag inte alltid kommenterar :)

    och jag håller med dig lite i det här du skriver asså... vissa i min klass säger jag verkligen aldrig någonting till, men hur ska man göra det nu liksom?
    livet är skumt, men du är bäst!
    <3

    SvaraRadera
  3. Tack mina kära underbara bästaste vänner :D you rock!!! :D <3 <3 <3

    (kan säga att idag har jag varit lite gladare, men tumme ner för jobbiga humörsvängningar :( )

    SvaraRadera