tisdag 18 januari 2011

Moonlight Shadow

Låt oss leva på god mat, glada vänner, kaffe, socker, filmer, musik, resor till spännande länder, läsk, dans, kärlek, kramar, fina lampor, underbara familjer, små små Hello Kitty figurer och vackra citat. Då kanske denna värld skulle vara en av de bästa.



Har ätit kladdkaka och druckit te, känner hur inspirationen flödar genom mig kanske ska jag bli en poet, en filosof, en diktare, en djup frågande person.

HAHAHAHAHAHA, nästan men bara nästan sorgligt att jag skrattar åt mina egna dåliga skämt och verkar ha en konversation med mig själv. Men du får se det som ett tappert försök att sprida lite glädje och sypmatiskratt i denna fina men ack så mörka tid.

Peace out

3 kommentarer:

  1. funderar mer och mer på det där med gilla-knapp efter blogginlägg asså... de är ganska bra - Hanna du borde skaffa sånt avancerat! ;) haha
    men anyway, jag tycker det vara very poetiskt och vackert och jag funderade förut på att göra kladdkaka idag, men det blev inget av den tanken, hehe :P fast nu blir jag lite pepp igen - kanske får ta tag i det imorrn! ;D
    pöss <3

    SvaraRadera
  2. it's time for a get together snaaartiii!!!
    jag har gjort kladdkaka med marängfluff, tänk vi är nog soulmates ändå ;D
    puss på dig mi amiga hermosa <3

    SvaraRadera
  3. kladdkaka med marängfluff?!
    har no idea vad det är typ men det låter helt superawesome!! :D :D jag vill ha jag vill ha!
    typ eller så^^ hihi <3

    SvaraRadera