söndag 16 januari 2011

Zombie

Har snart lyssnat igenom min fyra timmars plugg-lista på spotify och börjat lite halvt på allt jag skulle vara klar med nu...

Idag har jag spelat både bas och trummor, väldigt kul med sis även om vi var de enda som var där. Blev sedan den gyllene måsens konkurrent där vi tror att vi såg det Österrikiska handbollslandslaget som vi kanske ska se på torsdag.

Igår sov jag mesta delen av dagen, var sjukt trött men idag har jag varit lite piggare.

Imorgon blir det dans på IV-val ska bli riktigt kul :D

Nu ska jag väl fortsätta plugga, trotsa tyngdlagen och lyssna vidare på Hey Monday.

Puss hej

2 kommentarer:

  1. låter som din dag har varit betydligt mer spännande än min haha :D
    upptäckte just blodspår som följde efter mig och såg till min fasa att jag blödde ur vaden. så spännande har det varit typ :D <3

    SvaraRadera
  2. det borde finnas en såndär gilla-knapp bredvid inläggen precis som på facebook! kände annars att jag ville kommentera, men vet inte vad jag ska skriva... så vi kör på kort och gott:
    GILLA! :D
    haha <3

    SvaraRadera