fredag 29 januari 2010

1, 2, 3 you´re back

:D (det är alltid trevligt att mötas med ett leende)

Såg Snabba Cash igår, väldigt bra och super för att vara en svensk film.

Idag har jag spelat tennis på idrotten och inte gjort så värst mycket mer i skolan. Efter skolan träffa jag Hanna på Berzan, vilket var kul som vanligt "- skynda dig, annars köper vi av någon annan!!!!"

På söndag är det träning med No Limits <3

Och nästa vecka ska jag vara fadder åt några nior så ha era mobiler igång så jag kan ringa er när de har bundit fast mig...


Just det häromdagen bestämdes mitt öde jag kommer att bo ihop med nio katter och en kanin när jag blir gammal, något att se fram emot alltså ;)

Nu ska jag ta ut mina linser som tror att de kan flytta på sig när de vill så att mitt öga börjar blinka och alla tror att jag flörtar med dem

Puss hej

6 kommentarer:

  1. åh, jag hade tänkt peta ut mina linser precis efter att jag läst din blogg - vilket sammanträffande ;D haha

    fast mina har faktiskt varit ganska snälla daig... börjar se lite suddigt nu bara när jag är trötter^^ hihi

    fast man kan ju inte annat än HATA linser när de ger ögonen ryck så att alla tror att man flörtar med dem - jag hade en sån dag häromdagen! heeeemskt jobbigt.

    well, godnattkram från mig <3

    SvaraRadera
  2. men kom ihåg, som johan glans säger.
    när man flörtar genom att blinka med ena ögat så ska man bara röra ögat och inte armen eller huvudet :o :D

    SvaraRadera
  3. HAHAHA, jag önska att jag hade haft rast att jag på så sätt kudne fått prata mer med dig min kära fina vän:)<3

    du kommer bli en awesome fadder:D o det är bra övning tills 3an vetu:D ohh, jag längtar tills 3an(A) :D haha

    o vad sägs som att köpa hus tillsammans eller ha varsit radhus o bo bredvid varandra? för jag komme behöva leva ensam eftersom jag inte tål djur. så det kommer vara jag o mina tegelstenar (aka katter för jag komemr va sinnesrubbad...) lockande?:D

    gå o flörat på du, tänk det som en god gärning. Dina misstagsflörtar kanske gjorde deras dag för att de va ensama o inte brukar bli uppraggad av snyggingar som du:D <3

    SvaraRadera
  4. Hahahahahaha jag älskar er alla!!! :D <3

    Hanna:ja, det är jobbigt med såna dagar ;)

    Josefine: haha, det ska jag komma ihåg! :)

    Hannabanan: ja, vi måste verkligen sitta ner på café M och prata ut. Ja, det där med radhus låter bra då kan vi liksom bli de två gamla knäppa tanterna på gatan xD

    Puss <3

    SvaraRadera
  5. jag tror verkligen café m saknar oss. vi får se till att det/dem/den/de får sakna oss förlänge:) helt plötsligt ser min framtid lite roligare ut. vad säg som att måla våra radhus typ randiga? elelr priciga eller nåt annat cp?:) <3

    SvaraRadera
  6. Jag tycker randigt i massa olika färger :D <3

    SvaraRadera