onsdag 20 januari 2010

Radio Disney

Tjo!

Inte varje dag jag skriver hela två inlägg men jag behöver få skriva av mig lite nu, hoppas att ni har tid hihi.

Ok, jag ska egentligen klaga lite ;P

Åkte hem efter att varit duktig och simmat i simhallen (tummen upp för mig), satte på radion och lyssnade på Rix FM. "-och nu kommer en lite nyare låt Fireflies med Owl City". Dah!!!!!!!!!!!!!!! ok förlåt nu kommer detta att låta väldigt drygt och så för jag vet att alla inte lyssnar på Radio Disney eller har internet radio men i alla fall. Fireflies med Owl City har spelats i väldigt många månader på just en av mina favorit kanaler jag hatar att när dem sedan kommer till Sverige så är det hur "ny" som helst och alla bara "älskar" den men ingen kan förstå hur jag kan lyssna på något som kommer från Disney.

Jag ber hemskt mycket om ursäkt jag tycker bara inte om när någon hackar på vad man lyssnar på utan att veta vad det är. Själv ska jag sluta klaga på vad andra lyssnar på från och med nu (haha några som blir glada antar jag :P)

Puss hej

3 kommentarer:

  1. men hanna, alla vet juh att du inte följer trenderna. det är juh du som sätter dom :D

    SvaraRadera
  2. han är snorbra! du måste lyssna på hello seattle också!

    och angående hjärnceller kan du få mina. jag har inte använt dem på ett bra tag nu;)

    SvaraRadera