lördag 30 januari 2010

Did it again - Shakira



He hej!

Visst är jag snygga på bilden? ;D

Jag har säkert redan skrivit att den är bra men den är faktiskt j*kligt bra Shakira - Did it again och en snygg kille med i videon är ju alltid ett stort +.

Idag har jag typ inte hunnit med så mycket förutom läxor och andra tråkiga saker man måste göra. Men jag blev klar med min spanska-uppsats om när jag var tio år, fast det låter som jag var en riktig liten ängel när jag var liten, vilket många kan intyga stämmer... eller ja inte alltid direkt.

Men på något sätt verkar alla spanska-lärare tycka om mig ändå. Som häromdagen träffa jag min gamla spanskalärare Mrs. Zamora på bussen, hon sa hola och jag sa det tillbaka. Hon blev väldigt glad och när hon gick av sken hon upp och sa adios till mig. Tydligen har hon också frågat ut Elin om mig, vilken skola jag går på, om jag fortfarande läser spanska och vilken bok jag har. Jaja, kul att någon gillar en ;P

Just det min tandreglerare tycker också att det är trevligt att träffa mig "-det är alltid roligt att träffa dig för du är alltid så glad!" hmmm ja eller snarare nervös över hur mycket metall du ska stoppa i käften på mig.

Ja, som ni ser jag har ingen kramgo pojkvän men spanska lärare och tandreglerare tycker att jag är trevlig haha

Ok, detta inlägg blev nog mer weird än vanligt men så är det

Ha det bäst
puss hej

2 kommentarer: