söndag 24 januari 2010

Moment of Truth



Tja!

Jag har tänkt på en sak (wow, finally!). Jo, i nästan alla filmer är budskapet att man ska våga vara sig själv och inte skämmas för den man är. Man ska också våga säga vad man tycker och stå för det. Men om man nu inte vet vem man är, hur ska man göra då?

Jag har också tänkt på när ska man ha tid att hitta sig själv? Det finns ju så mycket annat man måste göra läxor, träna, äta, sova, borsta tänderna, sjunga etc.

Men vad är egentligen viktigast att hitta sig själv eller göra alla sina läxor? ;P

Det var så mycket lättare när jag var liten, jag visste mer då vem jag var än jag gör nu. Nu för tiden är jag mest förvirrad.

Ja, nu har jag nog varit tillräckligt djup för idag
Ha det nice!

Puss hej

5 kommentarer:

  1. först måste jag säga, herregud vilken sötbild!

    o sen, jag håller med dig. Det är så himla svårt att lära känna sig själv. Man lär känna kompisar, man lär känna sin lärare, sin skola och allt sånt. men man tar inte tiden o lära känna sig sj. Man kan utge ett sådant lugn till andra, men innerst inne är man allt annat än lugn.
    O jag förstår vad du menar med att man mest är förvirrad. Alla påstår att man är det i tonåren och sånt o det löser sig. men jag har börjat undra när fan ska det lösa sig? när hittar man sig sj o allt faller på plats?

    haha, lång kommentar:D o jag gör ett svenska fel samtidigt:D blandar inhopp o tomt mellan raderna, men jag bryr mig inte , hihihihih(A) ehm. puss på dig gumman, finns om du vill prata<3

    SvaraRadera
  2. o hallå, mina inhopppp kom inte med:(

    SvaraRadera
  3. Haha sorry att dina inhopp inte kom med xD

    Tack, det betyder mer än vad du tror min lilla sockertopp! <3 :D

    SvaraRadera
  4. jag säger bara biiiilden! hur söta är inte ni!
    sötast ever :D mer sådana söta bilder tack <3

    och jag håller med, helt och hållet.

    och eftersom att den trdje hannan stod för uppsatsskrivandet den här gången ska inte jag göra detsamma. jag ska hålla mig kort:
    jag håller med. helt och hållet :) <3
    förvirrad, är så det rätta ordet!

    SvaraRadera
  5. håller helt med.
    det blir lite som reklamen om pension.. "... men när ska man leva?"

    SvaraRadera