onsdag 6 januari 2010

Last Day Of Freedom



Ciao!

Imorgon börjar skolan men det känns ändå helt ok för lovet har varit roligt, bra och slappt.

Just nu snöar det och jag gillar snö men nu vill jag ha sol och värme, tack!

Igår var jag hos min moster som fyllde år, väldigt trevligt. Vi hittade en bok "Mina Vänner" som vi skrev i för exakt 5 år sedan. Haha Elin och jag hade skrivit jättekonstiga saker som t.ex.

Yrken jag kan tänka mig (Elin): Gympaproffs, agent eller delfinskötare. (jag tycker att hon ska gifta sig rikt och sen kan jag flytta in hos henne)

Favoritgrogg (Hanna): Ja, tack! (Coca-Cola)

Saker jag samlar på (Elin): Stenar (haha jag kommer ihåg hennes skokartong full av vanliga gråa stenar och en pinne)

Om du inte förstår varför jag skratta så jag grät igår när jag läste det här så är det normalt, det visar bara att du är en frisk och kry människa.

Nu ska jag gå och njuta av sista timmarna av freedom

Puss hej


(Ett av mina favoritcitat: Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd - Eleanor Roosevelt - smart kvinna :))

2 kommentarer:

  1. 1. jag vill med ha värme!
    eller, jag och Maja har bestämt att vi vill ha det precis såhär fram till sista februari, sedan när vi vaknar första mars ska det vara 15 plusgrader, torr asfalt och solsken! :D
    - allt för att skippa hela slaskperioden ;)

    2. gillar det där med "jag tycker att hon ska gifta sig rikt och sen kan jag flytta in hos henne" - det är nämligen precis vad jag och mamma säger om Sofia! hahaha XD
    fast jag vet inte om jag vill flytta in hos henne, men när hon har pengar i överflöd där emot ska hon köpa ett hus utomlands till mig ;)

    3. älskade: "Favoritgrogg (Hanna): Ja, tack! (Coca-Cola)" hahaha xD <3

    4. stenar stenar stenar... sorligt nog samlade hon på det när hon var LITEN - jag håller fortfarande på och plockar med mig stenar härochvar xP noooormalt? hmf.

    5. man måste ju ha en punkt nr 5 - speciellt nu när jag i princip har skrivit en five paragraph essay... så vi säger väl bara:
    du är bäst! pusshej <3

    SvaraRadera
  2. Hanna du är bara för söt! <3

    SvaraRadera