måndag 25 januari 2010

Szcuuuppp! (ja på norrländska)

Good evening Ms an Mr, do you want a cup of tea my darling?

Hmmm... hade tänkt att vara duktig och inte komma efter med skolarbetet men vi får se hur det blir med det

Idag har varit en helt okeyig dag måste jag ändå säga trots att jag tappa bort min grupp på NO:n och såg rätt vilsen ut på matteprovet.

Elin vill hälsa till Sogge (a.k.a Sid), hon tog honom till veterinären idag.

Ja, tillbaka till.......vintergatan och min dag. Jag sa nog ändå den bästa kommentaren på spanskan idag "men om man är tio år, hur gammal är man då egentligen?" .

Nu ska jag gå och spendera lite quality time med Elin och imorgon blir det läppförstoring - can't wait!

Puss hej

7 kommentarer:

  1. haha, sid? menar du sid som i happymeal sid eller sid vem?:O

    o det där med läppörstoring är ett skämt?.. hanna du äre fin som du är ju:( <3

    SvaraRadera
  2. Sid från Ice-age, mitt gosedjur får är döpt efter honom XD

    Ja, självklart är läppförstoringen ett skämt, men du är väldigt gullig :D
    ha det bäst sockertopp <3

    SvaraRadera
  3. hahahaah, just fan XD men jag tänkte på att vi pratade om sid o happymeal idag XD

    jaha (I) men man vet ju aldrig:O det är du som är<3 dsm gullunge:)<3

    SvaraRadera
  4. :o vad gjorde hon med honom? mådde han inte riktigt bra..? :(
    ;P <3

    SvaraRadera
  5. Du kan andas ut Josefine, Sid mår bra, det var bara regelbunden kontroll ;P <3

    SvaraRadera
  6. det var tur för elin kan man lugnt säga :D

    SvaraRadera
  7. håller med my lover här alltså - bäst för elin att hon inte gör vårt adopterade får illa! ;)

    <3

    SvaraRadera