fredag 15 januari 2010

Chokin on the dust

ÄNTLIGEN klar med den där j*vla svenska filmen, vet inte hur många timmars sömn jag har förlorat denna vecka på grund av den, men nu är det finito, den är visad inför klassen och läraren.

Idag har annars varit en bra dag. Började med badminton i racket center, helt ärligt jag suger verkligen på badminton. Det blir typ en kortslutning i hjärnan om ett racket hamnar i min hand men det var ändå helt ok. Så sluta jag idag 12.15 efter en filmtittandesvenskalektion och en inte alltför jobbig samhällskunskap.

Nu är jag hemma men ska alldeles strax till simhallen :)

Just det om du ser en tjej på bussen som stirrar rakt fram och liksom verkar frånvarande, var lugn det är bara jag som tänker.

Puss hej

Fm static - moment of truth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar