söndag 17 januari 2010

Jag är inte bra på att hitta på någon klashig titel


Halloj!

Jo, jag tänkte att det kan vara bra att förklara varför jag döpte min blogg till Hannnabelle. Först och främst är det inte så att jag försöker härma blondinbella utan så här var det:
Det var en vanlig, tråkig söndag. En sådan där söndag då liksom världen står stilla och bara väntar på att nästa vecka ska börja. En liten tjej, Hanna har mkt träkigt men kommer på idén "hey varför inte starta en blogg?!". Sagt och gjort den lilla flickan gjorde det men då kom det ett nytt problem, vad ska blogge heta?

Hanna kolla sig omkring i sitt väldigt städade och prydliga rum (*host*) och plötsligt får hon se en påse. Wow tänker du nu en påse men det var faktiskt inte vilken påse som helst utan denna hade hon fått av sina två underbara kompisar Josefine och Hanna när hon fyllde år. På påsen var det massa prinsessor från Disney :D. Under några av prinsessorna stod det namn och under prinsessan Belle stod det Hanna C (antagligen eftersom den liknade mest flickan Hanna). Så då blev det bloggnamnet!

Väldigt intressant? Nae men nu vet ni i alla fall...

Kom hem från dansträningen, helt slut men väldigt roligt!
Imorgon kanske jag ska till Plaza får se om jag orkar och hinner skaffa biljett.

Puss hej

Bilden är från Göteborg i somras

2 kommentarer:

  1. jaha:O jag har alltid tänkt "vackra Hanna" som belle som i franskan eller italienska XD haha, för det stämde in ganska bra tyckte jag:)

    jag tänkte sätta mig o leta biljetter sen:) <3

    SvaraRadera
  2. lite läskigt, för jag tänkte faktiskt på det igår (sön) och att jag skulle fråga dig varför du döpt den till det :D

    SvaraRadera